click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Soul Calibur
2008-01-15, 20:03:14


Äntligen fick vi paketet från Webhallen! Vi har väntat på det i över en månad nu eftersom det stod fel ort i leveransadressen. Men nu har Tim fått sina sladdar och jag fick min Soul Calibur II-guide. En jättefin bok om allting i spelet! Tjock är den också fastän den bara kostade 39 kr. Nice!





Emilia

Haha!! Ja Emma, du och jag är fast i detta bloggande (och framförallt designen)! Det smärtar mig att vi inte får sitta någonting i T16 (vid datorerna) i morgon. Kommer att sakna vårt bloggande! = )

2008-01-15, 21:17:14
URL: http://encephalon.blogg.se
Daniel

Vilken schysst blogg du har gjort. Ska väl bli kul med lite LIA?

2008-01-16, 19:37:51
URL: http://tretorn76.blogg.se
Helena

Åhh, kul att du köpt soul calibur 2-guide :). Coolt m skåpet Tim fixade, ni e så påhittiga :). Mindre än en månad kvar nu tills ni kommer hit, lääängtar =).. massa kramar om! Ted hälsar!! =) Kraaam!

2008-01-18, 19:34:19




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0