click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Tredje dagen
2008-01-23, 18:49:46


Denna dag har varit helt okej. På förmiddagen var jag inne på ljusbehandlingen och satt i luckan. Fixade lite med morgondagens besökslistor under tiden jag var där. Där inne är jag med en som heter Birgitta, mycket lugn och trevlig. Tycker förresten att alla som jag träffat där är väldigt trevliga! Efter lunch skrev jag några operationsberättelser och kollade intranätet lite, och sen blev klockan 16:00 och det var dags att åka hem.

Hudkliniken och Onkolgen är numera inom samma division. En av läkarna på Hudkliniken hade mottagning på Onkologen några timmar i veckan, så kanske jag hade kunnat hänga med honom dit någon dag! Jag har velat kolla in det stället länge, så jag hoppas att det kan gå!

I morgon ska jag träffa kuratorn och nästa vecka ska jag träffa en kemist. Tror även att jag kan få vara med på någon operation. Hade varit intressant att se en plastikoperation. :)




Emilia

Kenneth! Vad kul att du haft det bra i dag, låter intressant.. Och kul att du kanske ska till onkologen, då slipper man kanske ditt tjat..hihi* Jag har också haft det bra i dag, det gick fort. Skrev neurologanteckningar, det gillar ju jag!! Kram!

2008-01-23, 19:24:21
URL: http://encephalon.blogg.se
Daoruang

ÄNTLIGEN får du kanske besöka onkologen! Hoppas att det blir som du förväntat dig om inte bättre. Håller med att det är roligt att vara i receptionen. Det är ju där det mesta händer (och i undersökningsrummet förstås, men där är ju inte vi). Det finns ju dem som bara jobbar i receptionen på heltid. (iaf här på öron). Snart dax att söka sommarjobb.... Ha en bra dag! Kramizar

2008-01-24, 05:35:16
URL: http://darling79.blogg.se




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0