click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Kallinge Weekend
2008-07-14, 06:01:17


I helgen var Tim och jag i Kallinge. Gick på marknaden i Ronneby på lördagen. Köpte några spel till Dreamcast och vars ett par solglasögon. I går satt jag ute i solen lite och sen kom Tims syster med familj dit. Emma var lika söt som vanligt, satt först i mitt knä en stund och sen lekte vi med dockhuset och blåste såpbubblor. Tim och jag åkte ut till Millegarne på eftermiddagen och badade i havet. Fint där. Var inte så farligt kallt i vattnet heller, blåste en del bara. Men det var härligt! :)




Emilia

Hej! Jag glömde nog säga mitt jobb-nr till dig! 928 91 är det om du har lust att träffas när du jobbar någon rast! Jobbar ju mån-fre 07.30-16.00! Kram

2008-07-18, 11:18:30
URL: http://encephalon.blogg.se/
Helena

Hej! Tack, rätt nöjd faktiskt :).. Vet du vaaad?? Jag köpte hem en film igår.. Flying daggers! hehe.. den var ju så bra! Du har så bra smak :) hehe.. Hur går d ananrs m lghten o så? allt klart nu? Jaa, längtar tills vi ses.. inte långt kvar nu :).. Ska bli kul att se hur ni bor nu oxå! :) Kraaam!!!

2008-07-23, 11:53:45
URL: http://charmeleon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0