click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Ledighet?!
2008-07-02, 14:17:19


I går när man vaknade kändes det som att man hade jobbat hela natten. Från jag somnade tills jag vaknade hade jag bara de rosa lapparna, där man skriver i vilken klinik patienten ska till med mera, i huvudet. Semester? Känns faktiskt som att det hade behövts nu. Jag vill vara ledig och åka någonstans med älsklingen. Men det får väl bli nästa år.
I går kom Annika hit som annars bor i London. Vi har känt varandra sedan vi var 3-4 år gamla. Vi gjorde våfflor, spelade TV-spel och var på shoppingrunda här i stan. (Köpte bara 6 plagg på H&M :P) Det var trevligt i alla fall.
Känner inte alls för att jobba i dag, men det känns väl bättre när man kommer dit. Börjar om 45 minuter. Hoppas det går snabbt till klockan är 22:00. :)




Annika

Tack för en supermysig dag vännen min! Saknar dig!

2008-07-03, 15:07:57




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0