click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Nova
2008-03-30, 00:22:57


I dag har vi varit på Nova i Lund och shoppat lite! Försöker dock spara lite på pengarna nu när vi ska flytta och man inte vet säkert hur det blir med jobb och så. Men fick tag på lite presenter och det var det viktigaste. Blir födelsedagskalas för tre nästa lördag. Annars blev det lite ansiktskräm och strumpor! ;)

Nu i kväll köpte vi pizza, vars en Calzone. Var ett tag sedan man åt pizza nu så det var gott! Har sparat en liten bit till i morgon med! ;) Såg klart på "Femte Elementet", en film som Tim gillar. Inte riktigt min smak, men det gick att se på. Dock missade jag nästan slutet för jag somnade i soffan. :P När jag vaknat igen tog Elin och jag några rundor Maxi-Yatzy på Blip. Kul! :)

Yatzy








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0