click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Flytten påbörjad
2009-09-01, 00:16:48


I dag fick jag nycklarna till min nya lägenhet! Jag var med på besiktningen i förmiddags men var tvungen att jobba till 16. Emilia kom hit sen och hjälpte mig bära lite och framför allt hjälpte hon mig med att städa det som Philip (tidigare hyresgäst) hade glömt! :P Tack så mycket för hjälpen! :) Sen satte vi oss på en pizzeria och snackade rätt länge! ;) Det var trevligt!

I morgon blir det flytt på riktigt! Jag har tagit ledigt från jobbet och familjen och kanske Sara kommer hit på eftermiddagen och hjälper till. Tror det kommer gå hyfsat snabbt, det är ju bara några meter bort! :P

I lördags var jag faktiskt ute! Det var inte alls meningen men det blev så att Sara och Staffan kom hit och sen gick vi bort till Banken vi tre. Det var kul, speciellt när man hade så trevligt sällskap! :)

Jag är så glad att jag har så fina vänner! ♥

Nej, får väl försöka sova nu så jag orkar springa med lådor i morgon! Lägger snart upp lite bilder på lägenheten med! Tog några bilder nu när den var helt tom men glömde kameran där. Ni får se sen. ;) God natt!




Emilia

Varsågod! Jag hjälper gärna till = ) Lycka till (för typ femte gången) i dag!! Kram

2009-09-01, 12:04:19
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0