click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Waiting...
2009-08-26, 15:14:39


Känns som att det var evigheter sedan jag skrev. Vet knappt vad som har hänt sedan sist. I helgen åkte jag i alla fall hem till familjen och vi gick på IKEA nästan hela lördagen! Blev några tusenlappar fattigare men bilen var helt fullproppad av saker! Köpte byrå, soffbord, lampor och lite annat. Det är ju inte så många dagar kvar till flytt! Blir ju på tisdag den 1 september! :)

Det har varit väldigt lugnt på jobbet nu de senaste veckorna. Man har inte så mycket att göra, lite skönt men samtidigt tråkigt. Lagom är ju bäst. Men jag klagar inte, nästa vecka drar det igång på riktigt efter sommaren.

I går fick jag ett kusinbarn, det första! En liten flicka! Blir kul att se henne. :)

45 minuter kvar på jobbet...









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0