click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



27 december
2009-12-27, 22:47:11


Semestern är slut, delvis i alla fall. 9 dagars ledighet är förbi. Det har gått snabbt men ändå känns det som att det är ett tag sedan jag jobbade och det känns som att det var hyfsat länge sedan jag åkte ner till familjen i snöstorm. Nu blir det jobb i två dagar, sen 5 dagars ledighet till! (Lyckades byta bort mitt pass på onsdag mot nästa onsdag.)

I dag blev jag hemkörd av familjen. Vi åt middag här och mina föräldrar hjälpte mig att fixa en massa grejer. Tyckte synd om dem att de fick jobba hela kvällen. Dumt när man är 0 % händig. Men fick upp en hylla i förrådet och pappa sågade till mitt badrumsskåp så att det går ända in till väggen nu. Fick även frostade rutor på dörrarna till min franska balkong, så nu blev det lite mysigare med mindre insyn och lite mindre utsikt. Min fina Miss Tigri-tavla som jag fick i julklapp hamnade ovanför sängen med, blev riktigt fint! Tack så mycket för hjälpen!

Känns lite tomt och ensamt nu. Man tänker mycket mer när man är hemma och själv. Men ja, nu borde jag ju faktiskt inte ligga och grubbla utan sova! ;) Ska upp vid fem i morgon så det är väl hög tid. Sweet dreams! ^^




Dani

Tjingeling!



Jo alltså, 999 sek är faktist inte farligt dyrt för den. Har sett den gå för allt mellan 1000 - 1700 sek. Skicket spelar ju en central roll även och vad jag förstod var den ju i mint condition (även fast "mint" missbrukas mer ofta än sällan och egentligen är ordet "mint" - "splitter ny" eller borde tolkas så iaf)



Jag har själv köpt på mig en del skivor till försäljning på sistone, bl.a "If You Were Here" sjuan.

Såg att du hade köpt "Ghosts"-lpn med NIN också. Tror tom att Jörgen hade en likadan uppe (om det inte var den?).

Neat, fast jag egentligen bara gillat "Pretty Hate Machine" med Reznor & co (och har ganska dålig koll på diskografin efter "Broken" fr 1992).



Har kommit i kontakt med en del försäljare som har galet fräsiga skivor/utgåvor.



Må gott,



D

2009-12-28, 16:53:24
URL: http://www.blogg.bloggzilla.se
Emilia

Ha det bra i Sjöbo nu och ha så kul på nyår (men ta det lugnt)!!



Kramar!! = )

2009-12-29, 18:33:54
URL: http://encephalon.blogg.se/
Emilia

Jag köpte typ bara ett linne för halva priset som jag velat ha ett tag!



Ha det så kul ikväll!!



Kram

2009-12-31, 12:42:33
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0