click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Året 2009
2009-12-31, 17:00:03


Då var nästan år 2009 slut, 7 timmar kvar. I det stora hela tycker jag inte att det har varit ett bra år direkt. Kanske till och med det tråkigaste året hittills. Många förändringar. Men det har väl hänt en del roliga saker med. Nu väntar i alla fall nyårsfest och sedan hoppas jag på ett bättre 2010! :)



















Emilia

Hej!



Vilket fint kollage du gjort! Tänkte också lägga upp lite bilder från det gångna året, får se om jag orkar, ska ju jobba i kväll! = (



Jag hoppas också på ett bättre år, det har inte hänt så mycket, nästan bara jobb känns det som..



Ha det fortsatt bra!!



Kramar = )

2010-01-01, 10:37:35
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0