click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Christmas Eve is over
2009-12-25, 22:41:09


Julafton är över och snart juldagen med. Det var en trevlig dag i går i alla fall. Inledde dagen med ett avsnitt Lost tillsammans med Elin. :P Tog en promenad i den smältande snön. Sedan var det dags för Kalle Anka, det är så tråkigt men man måste ju se det! ;) Därefter var det dags att byta om och fixa till sig. Såhär såg jag och min syster ut:



På kvällen var vi var hos min faster. Vi var 14 stycken med mitt lilla kusinbarn Sofia, 4 månader. :) Det bjöds på glögg, julmat och gröt. En stund därefter kom tomten och delade ut julklappar! Jag fick en liten resväska, en stor Miss Tigri-tavla, sängöverkast, DVD med Johan Glans (World Tour of Skåne), en kofta, choklad, en söt burk med te och lite annat smått. :) Tack så mycket! När tomten hade gått spelade vi ett julklappsspel och sedan blev det fika.



Ska se på Death Sentence med min pappa nu! :)




Emilia

Vad mysigt det ser ut!! Synd att det redan är slut!



Kram och god fortsättning!

2009-12-26, 11:27:36
URL: http://encephalon.blogg.se/
Sara

Vad fina ni var!

Vi tänkte ha fest hos oss på nyår så du är välkommen om du vill! Tänkte laga mat så de som vill kan äta här. Vi samlar in lite pengar från de som vill ha mat.

Kramar!

2009-12-27, 18:54:27
URL: http://www.syster-s.blogspot.com/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0