click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Christmas red
2009-12-21, 00:57:01


I går fick jag för mig att jag skulle ändra bloggdesignen igen. Började med det på kvällen och sen låg jag i sängen och pysslade med det ända tills klockan var halv fem! :P Fortsatte i dag och har hållit på hela dagen. :P

Blev lite rött faktiskt, kan väl passa nu när det är jul! Det är väl inte hundra klart än, men hyfsat! Alltid lite småsaker att pyssla med. :) Vad tycks? :)



Före


Efter




Kalle

Snygg design.. snygga foton....O dina ögon ;) Nu har jag sett filmen...

2009-12-21, 13:52:30
Birgitta

Det blev jättebra, jag gillade det skarpt, kram på dig =))))))

2009-12-22, 07:32:55
Emilia

Hur nice som helst ju! Du är så duktig!!

2009-12-22, 10:22:07
URL: http://encephalon.blogg.se/
Emilia

Hehe, usch, ja spritchoklad är ju så äckligt!! Snopet! Du kanske också har fått biobiljett från Akuten! De var ju så generösa i år! Hihi!



Nu har hälften av tiden gått av detta sista pass innan jul! Än så länge har det gått ganska bra! Men några yttringar om både ditten och datten har ju kommit... Hehe!



God jul själv vännen!!! Massa kramar!!

2009-12-22, 19:59:47
URL: http://encephalon.blogg.se/
Emilia

Hehe, om jag ändå hade slutat vid 22:30, jag slutar ju vid 00:30!! Så jag är fortfarande kvar! Men snart går jag tamejfan hem!!



Kramar!!! = )

2009-12-22, 23:50:55
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0