click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Lite julstämning?
2009-12-08, 20:35:28


Tänkte egentligen inte skriva så mycket i dag, det får bli lite mer bilder i stället. :) I kväll var jag på Eko med Pernilla och köpte en guldig julkon! Tyckte det blev supermysigt! Annars har jag inte julpyntat så mycket än. Tänkte nog försöka få lite mer julstämning till helgen genom att pynta och göra knäck! :)



Annars gick helgen lika snabbt som vanligt. I lördags var Elin, jag, Sara och Frida ute på stan och shoppade i nästan 6 timmar. :P Sen var det fest här på kvällen! Emilia och vi fyra (som jag nyss nämnde) åt tacos och roade oss med lite Geni-spelande. Sen kom Philip och tre kompisar till honom lite senare, så det blev en rätt livad fest! ;) Avslutade kvällen på Banken.

På söndagen tog Elin och jag en sväng till på stan, trötta och sega! ;) Hittade en fin svart klänning och en affisch med Kent, 50 x 70 cm, för bara 25 spänn! Köpte en vit ram till den i dag, blev riktigt fint! :)







Emilia

Åhh, vilka fina saker!! Har också velat ha en ljuskon, fast svart eller röd! Vad kostade den? Hade de olika storlekar??



Fint att du pyntat lite = )



I dag är min pappa här, han kom med alla sakerna vi köpt på IKEA så i dag blir det att fixa och montera möbler här hemma!!



Ha det bra! KRAM = )

2009-12-09, 13:51:33
URL: http://encephalon.blogg.se/
Elin

Jag har kommit på att jag också vill ha den klänningen! Jättefin ju! :D

2009-12-11, 00:02:03
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0