click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Bortglömd fiol
2009-12-04, 17:46:50


Det är FREDAG igen! Lovely! Slutade dessutom 11:45 i dag, riktigt lyxigt! :)

I går plockade jag fram min fina fiol! ♥ Började spela hösten 2004 på min fasters gamla fiol och sen köpte jag en egen fiol våren 2005. Har tagit någon enstaka lektion men har mest spelat för mig själv. Spelade lite folkmusik på folkhögskola ett år men det var inte så seriöst. Nu har jag i alla fall knappt spelat alls på några år. Hade velat återuppta det, det är rätt kul när man väl kommer igång. Men skulle vara ännu roligare om man tog lektioner, fick nya låtar och lärde sig nya saker.



Annars sitter jag mest och väntar på att systern ska komma! Vi ska ha lite myskväll med Idol. Sen i morgon blir det party! :)





kalle

Var hittar man dej o man vill prata lite,msn skype kanske???

Ha en trevlig fredag kväll o helg...

2009-12-04, 18:13:59




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0