click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Shopping på Tradera
2009-12-23, 00:35:03


Har fyndat lite på Tradera, både i går och i dag! :)

I går vann jag Nine Inch Nails And All That Could Have Been (limited edition, 2-CD) med underbara Still (som jag i och för sig redan har :P). Den är väl inte helt vanlig och brukar inte vara såå billig, men jag vann den för 83 kr! Det var till och med nyskick. 

I dag råkade jag bjuda på Nine Inch Nails Ghosts på vinyl också. :P Fick den för 155 kr, ny och inplastad! (På Hotstuff kostar den 499 kr.)

Ser fram emot leverans! :)









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0