click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Torsdagsmyskväll
2009-12-17, 23:20:18


Kändes som ett bra tema det här med myskvällar. :P Blev en sådan även i dag! Åter igen fika och Bonde Söker Fru med Emilia. ;) Mycket trevligt! Jag har så underbara vänner! ♥ Ja, jag vet, jag är lite tjatig. :P Tycker bara inte att det är en självklarhet. It makes me happy! :)

En annan rolig grej i dag var en vännerförfrågan på Facebook! När jag var liten var jag med famijen på semester i Tyskland. Där träffade jag en tjej som hette Denise. Vi började brevväxla efter det. Jag var kanske 9 år då. Nu var det kanske 10 år sedan vi skrev senast. Jag skickade ett brev till henne för någon månad sedan igen, tyckte att det kunde vara kul att ta upp kontakten igen. Fick inget svar på det så jag tänkte att hon antingen inte fått brevet eller att hon inte ville ha kontakt. Men i dag då så hade jag fått en vännerförfrågan på Facebook från henne! Blev rätt överraskad! Har letat efter henne där innan utan att hitta henne. Hon hade precis blivit medlem nu. Så jag skrev till henne och fick svar tillbaka. Riktigt kul! :)

Dags att sova. Kommer vara halvdöd på jobbet i morgon också, men det är ju i alla fall fredag då! Ser verkligen fram emot lite sovmorgon på lördag!! God natt!




Emilia

Hehe, du är go du!! Tack så mycket för fika och gott sällskap (vad fånigt vuxet det lät; sällskap, haha)! Det var supermys i alla fall!!



Kul med Denise!



Ha världens bästa jul nu!!



Kramar! = )

2009-12-17, 23:31:52
URL: http://encephalon.blogg.se/
Sara

Gud vad roligt att du har fått kontakt med Denise igen!

Kramar!

2009-12-18, 08:54:55
URL: http://syster-s.blogspot.com/
Emilia

Hej där soffliggare!!



Jag missade Bonden i går och glömde spela in reprisen i dag! Buhu... Jag får kolla om jag kan se det på TV4.se kanske..!



Du har det bra du som är ledig nu! Jag är på jobbet! Ganska lugnt här.



Vi hörs! Ha det fortsatt bra!



Kram = )

2009-12-19, 19:26:56
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0