click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



VinterNoll9
2009-12-23, 00:13:01


Jag kan inte fatta att det just har blivit lillejulafton! Jag tror nästan fortfarande att det är november! ;) Kan man inte bara sakta ner tiden lite nu?!

Underbart med semester i alla fall! Ligger i sängen med datorn halva natten, sover till 9-10 på morgonen, fikar, spelar Betapet med mamma, ser på Lost med Elin, äter kolor, spelar piano, tar promenader i snön med iPoden... bara massa slappande med andra ord! :)

I morgon ska jag se om jag kan återlära mig Erik Saties Trois Gymnopedie och Beethovens Pianosonat nr 14 i C#-moll (Månskenssonaten). Annars har jag spelat lite på Emigrantvisa och Ghosts 36 i dag. :) Det är kul, men man märker att man har tappat en hel del. :/ Men man får väl passa på att träna nu när man har tillgång till piano. :)










Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0