click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



White Sunday
2009-12-21, 00:36:11


Julledigheten är här! Känns verkligen underbart! Tiden kommer väl gå hur snabbt som helst bara, men ska försöka hinna njuta så mycket som möjligt, sova lite längre på morgnarna och bara slappa. :)

Åkte hem till familjen i fredags. Det var massa snack om snökaos men jag fattade inte riktigt vad de menade, det var lite småsnöigt i Kristianstad bara. Men när jag närmade mig Hörby och Sjöbo så fattade jag. :P Och det har bara fortsatt att snöa hela helgen så nu är det väl ungefär en halv meter snö ute.

I går var vi i alla fall iväg i stan (Malmö). Var på Jägersro center, Mobilia och IKEA. Köpte lite småsaker bara, men det var kul! Hälsade även på min morfar och mammas moster.

I dag var Elin och jag ute en sväng i snön och fotograferade. Elin tog massa bilder på mig. Vet inte om jag får lägga in någon på henne så det får väl bli lite egobilder då. :P







Emilia

Åhh, vad mysigt ni har det!! Så mycket snö är det inte här!! Hoppas det är mer på Öland!



Bara ett pass ikväll kvar nu sedan ger jag mig av, längtar! Det har gått ganska fort faktiskt men är rätt så trött nu! Och i kväll ska jag jobba med du vet vem hehe, men jag får trösta mig med att det är sista dagen..!



Kramar!!

2009-12-22, 10:21:28
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0