click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Alla hjärtans dag
2009-02-14, 23:56:34


...är inget jag brukar fira, men i dag kan man väl säga att det blev lite firande med familjen i alla fall. Tims föräldrar kom och hämtade oss vid 13 och sen åkte vi alla hem till min familj. Där blev det god middag, efterrätt, fika och kvällsmat. Spelade en omgång Plump (som det alltid blir med Tims föräldrar) och så tog pappa och jag en omgång Plocketolva, skoj! Det är kul att spela med pappa, det är efter honom jag har blivit en korthaj! ;)

Nu är det väl snart dags att lägga sig. Verkar som att jag har smittat Tim med så han är trött. :/ Vill bara säga att jag älskar min fina familj!!! <3





Elin

Vad konstig jag ser ut på bilden, haha! :)



Älskar dig med! :) <3

2009-02-15, 10:11:02
URL: http://distinguish.blogg.se/
Emilia

Vilken mysig Alla hjärtans dag = )

2009-02-15, 11:17:20
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0