click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Aerobic -> Dans -> Gym
2009-02-02, 21:52:35


I kväll hade Sara och jag tänkt gå på aerobic på Friskis men när vi kom dit fick vi veta att det var inställt. I stället var det dans och det tyckte jag lät kul! Har tänkt gå på det länge. Dock var det en riktig besvikelse! Två ledare som inte visade någonting! Det kändes mest som att de ville visa upp hur duktiga de var. Vi försökte hänga med i en halvtimme men sen gav vi upp och stack till gymmet i stället, mycket bättre!

Det var ju första dagen på nya jobbet i dag med. Som vanligt kändes det inte så bra, men det brukar ju bli bättre efter ett tag. De var ju trevliga där i alla fall. Man har ju ingen egen plats och inga egna läkare att skriva till vilket jag kan tycka känns lite tråkigt. Man skriver ju mest operationsberättelser med, det blir ju inte att man följer patienten på samma sätt i anteckningarna utan det är mest att de skär lite och grejar. ;) Men men, får se hur det känns sen när man kommit in i arbetet lite mer. Ett stort plus är ju att man slipper pendlandet!

Nästa onsdag börjar teckenspråkskurs på Studieförbundet Vuxenskolan. Jag tänkte nog anmäla mig, någon som vill hänga med? (Varje onsdag 18:30 till 20:00 i 10 veckor.)




Elin

Tråkigt att det inte känns bra! Men jag tror precis som mamma att det säkert bara är nu i början, så brukar det vara innan man kommer in i det ju och lär känna alla! :)



Massa kramar! <3

2009-02-02, 23:19:23
URL: http://distinguish.blogg.se/
Sara

Det var ju en bra tid för teckenspråkskursen :-) då passar det ju med mina arbetstider också!

2009-02-03, 07:26:40
URL: http://www.idontshine.blogspot.com/
Helena

Hej! Ja, det jag beställt från netonnet som dröjt är en kameraväska, stativ, 4gb minneskort, rengöringskit, uv-skydd.. Det är mest kameraväskan som jag behöver & uv-skyddet som skyddar linsen.. Men nåja, den som väntar på ngt gott.... =).. Ja, det känns lite sådär i början på nya jobb men sen brukar det bli bättre när man kommit in i rutinerna... Tråkigt att de inte visade er så mycket på dansen utan mest i sin egen takt.. Va för typ av dans var det?.. Kul det med tspkursen!!! Men se upp så att du inte är FÖR bra för den kursen ;) hehe.. Du får berätta sen hur det gick :).. Kraaamar!

2009-02-03, 08:24:53
URL: http://charmeleon.blogg.se/
Annika

Om jag bott i sverige hade jag följt med på teckenspråkkursen½

2009-02-03, 15:09:10
Emilia

Det blir nog bättre! Jag har inte på någon plats känt att första dagen var bra, man känner ju mer efter några veckor när man börjar känna till folket och platsen att man trivs = ) Hehe, jag vet nog att du skrev akutanteckningar, jag fick ner dem i liften i dag och läste en liten lapp som du skrivit hehe! Det vore jättekul att luncha någon dag!



Ha det bäst! Kram

2009-02-04, 18:52:41
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0