click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Hemma och sjuk
2009-02-09, 13:31:56


I helgen var jag hemma hos familjen. Elin och jag var och shoppade i Lund i fredags. Det var kul! Gick på H&M i ungefär en och en halv timme. ;) Annars blev det inte så mycket gjort. Alla var sjuka och låg och sova bara. Och nu har även jag blivit smittad. Känner mig helt svag och febrig. Är hemma och vilar i dag.

Har sett klart på alla Star wars-filmer nu. Sex filmer, ungefär 2 timmar per film. Det var inte så dåligt som jag trodde faktiskt. Jag har inte direkt suttit och lidit i 12 timmar. :P Känns ju bra att ha sett dem i alla fall.

Nu ska jag fortsätta vila i soffan. Måste vara frisk på onsdag kväll för då börjar teckenspråkskursen! :)




Elin

Usch vad tråkigt att du blivit sjuk, men inte så konstigt kanske med tanke på att du umgåtts med oss sjuklingar hela helgen. :( Jag tyckte det var kul att du var här i alla fall och vi ses ju på lördag igen. :)



Massa kramar till världens bästa syster och krya på dig! <3

2009-02-09, 21:34:55
URL: http://distinguish.blogg.se/
Emilia

Vad tråkigt att du är sjuk! Det är många som är det nu.. Har du inte vart på jobbet i dag heller? Jag jobbade dag i dag och i morgon ska vi iväg på sekr-dag i Degeberga med mat och föreläsningar, ska bli kul att komma ifrån arbetsplatsen lite!



Hoppas du blir bättre i alla fall = )



Kram!

2009-02-10, 18:19:29
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0