click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Tsp
2009-02-25, 21:07:17


I kväll har jag varit på teckenspråkskurs, tredje lektionen! Vi var bara tre stycken i dag + läraren. Det är så roligt! Jag vill lära mig allt på en gång. Det är alltid så när jag vill lära mig något, jag vill kunna det direkt och så är jag helt uppe i det!

Jag är ju sugen på att läsa till tolk, men det är fyra år. Om det inte var för pengarna (att behöva ta lån och inte få in så mycket pengar som man nu har vant sig vid) hade jag gjort det. Men jag får väl nöja mig med kvällskursen för tillfället! :)






Elin

Tack! :) Ja, de översta skorna är till att promenera och springa i! Dom var jättesköna och kostade bara 600 på Sport-Kalle i Sjöbo! Du får komma hit snart så kan vi gå dit och kolla på skor till dig. ;) Fast du har ju redan joggingskor? Du skulle ju haft ett par till aerobicen?



Synd att det kostar så mycket att plugga. Kan du inte försöka spara pengar så du kan läsa till tolk sen? Det verkar ju som du verkligen vill bli det! :)



Kramisar! <3

2009-02-26, 22:22:01
URL: http://distinguish.blogg.se/
Daniel

Vad bra att det går bra på kursen! Tycker absolut att du ska plugga vidare på den linjen om det är det du verkligen vill. Du kommer kanske ångra dig annars när du blir äldre..



Ses sen! Kram

2009-02-27, 06:37:17
URL: http://bloggzilla.blogg.se/
Emilia

Hehe! Meddelandet var från mig, inte från Daniel, sitter vid hans dator!! Tänkte inte på att ändra hans namn.. hihi!

2009-02-27, 06:39:30
URL: http://encephalon.blogg.se/
CARRO - ThinkPink ♥

Hoppas du får en bra dag! :)

2009-03-02, 11:29:44
URL: http://thinkpinks.blogg.se/
Dennis J

najs att du valt att lära dig tsp =)

jag håller på med att lära mig det med =)

känner du någon som använder tsp dagligen? =)

2009-03-04, 01:09:25




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0