click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Shopping och hus
2009-01-24, 16:50:48


Härligt med lördag! Denna dagen började med en liten shoppingrunda på stan! (Kul att bo så nära alla affärer, från lägenheten går man i högst en minut och så är man på gågatan.) Det var lite trist väder bara, regnigt. Kunde ju inte låta bli att kolla H&M, blev att jag köpte 3 par byxor (gråa byxor, träningsbyxor och svarta kortare byxor) och en svart enkel kjol. Hälften av kläderna var i alla fall på rea så det blev inte såå dyrt. Köpte även en brun bag, Samsonite. Det har jag behövt länge! Så det kändes riktigt lyckat! Tim köpte lite motstånd och sånt på Kjell & co. ;)




Vi ska titta på ett hus i morgon! Mest för skojs skull, men det hade varit så roligt med hus! Det är ett nybyggt hus som inte verkar vara så jättedyrt ändå. Vi är dock lite osäkra på om läget är det bästa. Men man ska kanske hålla ögonen öppna för lite hus med i fortsättningen. :)





Elin

Tänk om jag också bott så nära alla affärer. ;) Fast det hade nog inte varit så bra för min plånbok, haha! :)

2009-01-24, 17:02:10
URL: http://distinguish.blogg.se/
Helena

Heej! Ja, är så nöjd m min kamera! :D.. Har nu beställt kameraväska, stativ och små saker som skyddar kameran typ :).. Längtar tills de kommer, när jag har kameraväskan kan man bege sig ut o fota mer :D.. Men det är roligare o ta kort när det är finare väder ute :).. Kul att ni ska kolla på hus imrg! Var ligger det där huset ni ska kolla på? =). Jo, förstår dig d där m jobbet, hade varit jättekul om ni kunnat komma hit, men förstår helt o fullt. Vi kommer ner till Lasses födelsedag, då ses vi iaf :).. Men hur är allt med dig? :).. Kraaam!!

2009-01-25, 00:59:47
URL: http://charmeleon.blogg.se/
Emilia

Men gud!! Ett hus!! Vart ligger det, vad roligt! Är det många andra som ska kolla??



Du måste berätta allt = )Kram!

2009-01-25, 13:07:41
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0