click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Star Wars
2009-01-20, 21:12:53


Jag är faktiskt inne på fjärde filmen av Star Wars nu. Trodde aldrig att jag skulle orka med ens en film! :P Men det var faktiskt inte så dåligt som jag trodde. Har lite svårt att hänga med ibland bara. ;)





Emilia

Hehe, blev lite förvånad när jag läste detta inlägg. Jag vet ju hur du känner för Star Wars and such!



Alltså jag fattar inte hur du orkar med att pendla till Lund och så här länge! Jag har gått upp vid 5 tre dagar i rad och jag måste gå och lägga mig en stund när jag kommer från jobbet + lägga mig tidigt = ) Det kommer väl bli skönt att slippa??



Kram

2009-01-20, 22:17:46
URL: http://encephalon.blogg.se/
Elin

Du har fått en utmärkelse av mig, hihi, titta på bloggen! :)



Usch, Star Wars, verkar inte bra. ;)



Kram till världens bästa syster!



2009-01-21, 13:33:53
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0