click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Träning, hus och vänner
2009-01-25, 20:19:58


Precis kommit hem från styrketräningen. Trött i armarna, men tänkte skriva ett kort inlägg i alla fall. 

Var och titttade på det där huset i dag. Det var inte riktigt som vi trodde utan det var bara ett visningshus och inget man kunde köpa. Man kunde beställa ett hus som de skulle bygga på en annan plats. Det var fint och fräscht i alla fall, men det kändes inte så stort. När vi var på väg ut blev vi såklart stoppade och de ville boka tid då de kunde visa stället där de ska bygga husen på. Så det blev på tisdag. Vi får se om vi åker dit, det låg en bit utanför stan.

Nu har jag lite annat att pyssla men vill avsluta med att säga jag är glad över att ha så fina vänner som Sara och Pernilla! :)




Emilia

Vad synd att inte huset kunde köpas. Vart skulle de byggas då? Vi ska också på lägenhetsvisning i morgon, vi har ju vart på många visningar och jag hoppas att vi får en ny lya snart = )



Ja visst kan vi träffas på torsdag, passar bra! = ) Jag vet inte om Daniel kan på fredag, han är inte hemma nu och jag vet inte vad han planerat, men jag har i alla fall inget för mig, så mycket vet jag = )



Kram!

2009-01-26, 19:19:42
URL: http://encephalon.blogg.se/
Emilia

Ok, its a date! Jo, lägenheterna på 5:e våningen var inredda på 90-talet så det var inte fina, men vi har kollat på typ 2 eller 3 sedan dess på andra plan där de är mycket finare = )



Jo, jag ska fråga! Kram = )

2009-01-27, 06:23:42
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0