click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Glömsk... suck!
2009-06-16, 20:45:35


Varit i Sjöbo hos familjen i helgen. Det var mysigt. Fick flexledigt hela dagen i går med så det blev tre dagars ledighet, härligt! Elin och jag var ute och sprang, shoppade i byn och fotograferade! Firade även hennes 20-årsdag! :)

Men glömde strömsladden till datorn där så nu kan jag inte ha igång den. Suck! Hoppas jag kan få den snart. Bara 9 procent kvar på batteriet så jag får väl stänga av den igen. Bye! ;)





Emilia

Det är så typiskt att glömma "viktiga" saker, hehe! Hoppas du hade det bra på din lilla långledighet! Du har väl snart semester också eller, var det senare kanske? Jag har bara 2 veckor och lite till kvar på min, suck!



Ha det bra! Kram = )

2009-06-17, 11:34:39
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0