click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Semester!
2009-06-26, 12:29:51


Sista jobbdagen innan semestern är avklarad! (Kan knappt fatta det!)

Dock började denna dag inte så bra, det blev stress stress stress! Tim väckte mig för att säga hej då när han skulle gå vid 06:20. Jag skulle börja jobba 06:45, alltså 25 minuter senare! Hittade mobilen under kudden, måste ha råkat stänga av snoozen. Så då fick jag fart upp! (Men jag var faktiskt på jobbet precis 06:45 men hann ju inte med frukost eller någonting.)

Men nu kommer det i alla fall bli lite mer sovmorgnar och uppesittarkvällar i några veckor! ;)

Har lite att fixa med nu. I morgon ska Tim och jag fira vår 4-årsdag lite. Sen bär det ju snart av till Arvika med! :)








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0