click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Fossil Fuel
2009-03-28, 18:09:41


Ja, då var det lördag och misen och jag är ensamma hemma. Fast inte så länge till för snart kommer Sara hit på filmkväll!

Annars har jag städat lägenheten i dag och varit och handlat lite. Sen satte jag mig i soffan med datorn och tänkte ändra headern lite i Photoshop, men det blev inte riktigt som jag ville så jag får nog vänta och se om syrran kan undervisa mig lite sen! ;)

Förresten så verkar det som att B&J:s Fossil Fuel ska försvinna! Hur kan de ta bort den godaste sorten?! :( Mycket dåligt tycker jag! Vilken är er favorit?

Nu ska jag sätta igång med kladdkakebak! Ha en skön lördagskväll! :)




Elin

Hihi då får vi träffas snart så jag kan undervisa. ;)



Åh vad gott med kladdkaka, fuskigt! :D

2009-03-29, 01:07:39
URL: http://distinguish.blogg.se/
Emilia

Chocolate Fudge Brownie!!!!!

2009-04-02, 10:59:10
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0