click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Eurovision Song Contest 2009
2009-05-17, 00:48:08


Då var det över för i år. Jag tycker att det brukar vara dåliga bidrag men i år var det ännu sämre! Jag hade ingen direkt favorit men bland de bästa var väl Norge, Island och Estland. Jag tyckte inte att Malenas framträdande var så bra, trodde att det skulle vara lite starkare. Tyckte hon såg nervös ut och det kändes långt ifrån 100-procentigt. Är rätt nöjd med Norge som vinnare i alla fall. Det var ju en rätt söt låt.





Elin

Såg bara lite och det jag såg var inte bra! Malena sjöng ju helt falskt i verserna tyckte jag, dåligt!

2009-05-18, 20:32:26
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0