click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Ännu mer resfeber
2009-11-19, 16:29:12


Nu är jag hemma efter en jobbdag på Dagoperation. Precis när jag skulle öppna dörren till trapphuset blev det strömavbrott! Så det var nästan kolsvart i korridoren här, och inne i lägenheten med! Men det gick över rätt snabbt, efter 10 minuter så var ljuset tillbaka igen. Tur!

Nu ska jag snart bege mig ut igen! 16:50 går tåget till Hässleholm, sedan är det byte där till X2000 som går hela vägen till Göteborg! Usch, jag har resfeber nu! :P




Emilia

Men lycka till nu!!! Ha det bäst!!



Massa kramar typ!!! = )

2009-11-19, 18:29:51
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0