click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Back to purple
2009-11-02, 21:32:51


Ny vecka. I dag har jag varit inne på IVA. Det var lite mer att göra där än vanligt. En del patienter som kommit och gått under helgen och full beläggning i dag. Men det gick bra. :)

Slutade halv fyra i dag så då cyklade jag hem i regnet. Sen har jag bara varit onyttig och slappat i soffan. Annars har jag faktiskt varit ovanligt pigg i dag. Jag brukar alltid vara mer eller mindre trött, men i dag har jag nästan kunnat säga att jag har varit pigg. :P

I alla fall så har jag nu ändrat bloggdesignen lite som ni kanske har märkt. ;) Back to purple! Blev det bättre? Känns kanske lite dystert, men det är mycket möjligt att jag ändrar om ett tag igen. ;)






Emilia

Den nya designen blev ju jättesnajsig! Jag gillar lila = )

2009-11-03, 23:23:56
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0