click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Din vän pessimisten
2009-11-23, 18:39:45


Helgen är över. Ny vecka. Inget direkt att se fram emot längre. Känns lite trist när man väntat så länge på något som bara blev ingenting. Känns tomt nu. :(

I helgen har jag åkt massa spårvagn, promenerat i slottsskogen, gått på stan, ätit på restaurang och träffat folk. Dock var Christian och jag rätt olika. Det var väldigt annorlunda IRL jämfört med MSN, telefonsamtal och Skype. Tråkigt när man har haft kontakt i flera månader. :/

För tillfället ser jag mest fram emot Emilias besök om en liten stund. Vi ska fika, snacka och se på Ullared. ;)


Om jag hade lite kraft kvar att ge dig
Om jag hade lite hjärta att dela med mig
Om jag hade lite kärlek så var den till dig




Elin

Du kan väl se fram emot när jag kommer och vi ska ut, hihi! Det gör jag i alla fall. :) Ett tag sedan jag var hemma hos dig nu ju! <3

2009-11-25, 21:47:41
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0