click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Not So Pretty Now
2009-11-04, 21:45:41


Åh, skönt att ligga i sängen nu! Man hör regnet lite emellanåt. Mysigt! :)

Det har varit rätt mycket i dag. Var på Akuten och stod i kassan. På morgonen kom det två patienter med ambulans som fått hjärtstillestånd (det gick inte så bra för någon av dem), ett stort traumalarm och ett litet traumalarm. Dessutom kändes det som att det vällde in patienter den vanliga vägen med. Jag var ju inte sysslolös i alla fall!

Efter jobbet cyklade jag bort till Maxi och handlade alldeles för mycket, lite för mycket för cykel i alla fall. :P Men det gick! Sen var jag duktig och städade med. ;) Strax innan 19:00 mötte jag Sara och vi tog en promenad i regnet och blåsten. Det var faktiskt skönt trots vädret. :)

Har också köpt tågbiljetter nu till Göteborg. Ska åka dit den 19 november för att träffa Christian, en kille jag har skrivit med ett tag. Ska bli kul. :)

Dags att sova snart. Ska upp klockan 5:00, men slutar i alla fall redan 11:45, underbart! God natt! :D








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0