click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Resfeber
2009-11-18, 19:32:25


Tänkte att jag skulle passa på att skriva ett kort inlägg här innan internet lägger av igen. I några dagar har det nästan slutat fungera helt på kvällen, lite irriterande!

Men har inte så mycket nytt att komma med. ;) Jobbat på Akuten nu denna veckan. Har skrivit, skrivit och skrivit. Rätt sega dagar. I måndags var Emilia här och vi fikade lite och snackade mycket. :P Mycket trevligt, som vanligt med Emilia! :)

I morgon blir det Dagoperation, sen är jag ju ledig tre dagar. Ska bli såå underbart! Åker upp till Göteborg i morgon direkt efter jobbet, första gången jag åker X2000. ;) Hade ju inte gjort något om det var lite bättre väder då än vad det är nu. Ösregn och lite halvt storm. Mysigt när man är inne men man vill ju helst inte bege sig ut.

Tror jag ska ta lite fika nu snart till Bonde Söker Fru! ;) Mys!

Ha en skön kväll kära läsare! :)




Emilia

Åhh Emma!!! Jag är också nervös för din skull i morgon!!! Spännande att höra allt sedan = ) Men du måste höra av dig såklart när du är där!!



Jag bjuder gärna in mig själv till dig på måndag på fika och för att höra alla detaljer = ) Hehe!!



Ha det bäst!! Kram!

2009-11-18, 20:54:22
URL: http://encephalon.blogg.se/
Elin

Vad spännande! :D Hör av dig när du är framme! Det är nog bättre väder tills imorgon, i alla fall med stormen känns det som, hörde att det inte skulle vara så länge. :) KRAM! <3

2009-11-18, 21:35:10
URL: http://distinguish.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0