click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Sekreterardag
2009-11-26, 21:48:17


Som ni kanske förstår av rubriken så har jag varit på sekretardag i Malmö i dag tillsammans med fyra andra från Akuten. Åkte från Kristianstad 06:30 och var hemma 17:45.

Under förmiddagen höll jag på att somna. :P Det var inte dåligt men inte superspännande heller. Det var först en norska, Beate Bjelke, som föreläste om hur man kunde bli mer effektiv. Sedan blev det lite IT-nyheter. Innan lunchen berättade en tjej, Sarah Lundbäck, om hur hon hade uppfyllt sin dröm att pyssla med musik. Hon sjöng tre låtar och alla som var där fick hennes skiva.

Eftermiddagen inleddes med att Martin Stjernquist, professor i gynekologi, pratade om klimakteriet. Det var helt okej, varade inte så länge. Dagen avslutades med den allra bästa föreläsningen - det var P-G Wettsjö som pratade om kommunikation. Han pratade i 1,5 timme men det kändes som kanske en kvart! Han var så rolig och man skrattade konstant under hela tiden han pratade! Det var nästan Johan Glans-nivå på det! Hade lugnt åkt dit bara för att höra på honom! Om ni får chansen någon gång så se honom!

Tänkte sova nu. Jag är så trött och det enda jag har kunnat tänka på och längtat efter hela veckan är att få sova! Svårt att bli gladare med när man är trött. Men tack och lov är det fredag i morgon! God natt!







Kalle

Om du ska ut i kväll hoppas jag få se dej och prata med dej...trevlig helg...

2009-11-27, 10:20:25




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0