click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Sunday always comes too late
2009-11-01, 22:12:50


Veckan har nått sitt slut. Jag förstår inte hur tiden kan gå så snabbt! Det har dessutom blivit november. Men jag klagar inte, snart är det helg igen! ;)

Denna helgen har spenderats med familjen. ♥ Har blivit lite bortskämd med goda middagar (speciellt min mammas då, men filèfrossan var helt okej med :P) och fika! Fick ju träffa Leia med, hon är så gosig och finast! I dag färgade jag håret chokladbrunt. Dock var det redan rätt mörkt så det var väl mest utväxten som försvann. Och lite piano har jag också också hunnit med, blir ju inte så ofta. Så sammanfattningsvis har det varit en bra helg. :)

För övrigt har jag pysslat lite med ny bloggdesign igen. :P Det är inte så stora förändringar, men det kommer bli en lite annorlunda header och färg. Ville lägga upp det nu men det var alldeles för segt. Antagligen får ni se i morgon. :)

Dags att sova. Känner inte alls för det men ska ju upp halv sex så. I morgon blir det IVA, all by myself. God natt kära läsare! :)




Emilia

Låter mysigt!! Jag har nu jobbat 6 dagar på raken, usch! Så nu börjar min helg!



Kram = )

2009-11-01, 23:04:17
URL: http://encephalon.blogg.se/
Britt-Helene

Så fin den nya designen blev:)

2009-11-02, 20:08:10




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0