click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



The week so far
2009-11-25, 20:39:51


Orkar knappt skriva nu, har mjölksyra i armarna! :P Efter jobbet åkte Emilia och jag bort till Jysk. Som vanligt fick jag med mig hem lite mer än vad jag hade tänkt! Blev en bäddmadrass, påslakanset, större lakan till min nya stora säng, kuddar och ett nattduksbord som hör till sängstommen. Det var tungt!! Stackars Emilia fick hjälpa mig att släpa med allt på bussen och hem till mig. TACK!

Annars har veckan än så länge bestått av fika med Emilia och Sara. Fy vad jag skulle haft tråkigt utan er! ♥

Tror jag ska krypa ner i sängen snart, har längtat efter det sedan klockan ringde i morse. Är så extremt trött. God natt på er!






Ingelie Larsson

Det var snyggt det Du köpte! Säkert mysigt nu i Ditt sovrum. Man behöver ha lite prylar för hemkänslans skull! Hoppas vi ses framöver!

Stor kram från Ingelie

2009-11-26, 19:55:14
Ingelie Larsson

Du har säkert fått det jättemysigt därhemma nu. Man behöver ju lite prylar för hemkänslans skull. Vi ses väl snart?

Många kramar Ingelie

2009-11-26, 19:57:53




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0