click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



24
2009-10-13, 21:54:32


Jag vet att jag har varit jättedålig på att blogga på sistone. Det får bli lite uppdatering nu!

I torsdags fyllde jag 24 år! Vad gammal man börjar bli! ;) Åkte hem till familjen på kvällen och blev bjuden på trerättersmiddag. Riktigt lyxigt! Sen fick jag lite presenter och så. :) Mysig kväll!

På fredagen var jag flexledig, underbart! Träffade Gabriella en liten stund, har inte sett henne på ett år! (Träffade henne när jag praktiserade på musikskolan i Sjöbo, hon jobbar som pianolärare där.) Tycker jättemycket om henne! Sen åkte Elin och jag hem till mig igen och hann med en snabb runda på stan innan det var dags för middag och Idol.

På lördagen var det en del att fixa med till min inflyttningsfest / födelsedagsfest. Men trots det hann Elin och jag med en sväng till på stan. :P Klockan 19:00 kom i alla fall gästerna, vi blev sju stycken. Det blev mat, jordgubbsmousse, godis, vin, spel och musik! Sen vid 00:00 gick vi ut. Elin, Frida, Emilia och jag gick till Grand där det blev en massa dans! :)

Söndagen spenderade man mestadels i soffan framför datorn och TV:n. :P Såg på film med Elin och Sara. Mysdag.

Well. Sen har det mest varit som vanligt. Varit på IVA dessa två dagarna och i morgon också. Sen blir det Akuten, vilket jag ser fram emot. Jag trivs bäst där.

Time to sleep I guess. Klockan ringer 04:40. :(

Tack alla som gjorde min födelsedag och min fest så trevlig! :D






Emilia

Tack för senast!! Det var jättekul!! Hoppas du hittar något kul för presentkorten = )



Kan du inte maila bilderna till mig eller något, vill också lägga upp, hihi!!



Massa kramar!!

2009-10-13, 22:15:25
URL: http://encephalon.blogg.se/
Emilia

Hej igen!



Ja, så kan vi göra men jag börjar vid 16! Om du får chans att gå hem tidigare så behöver du ju inte stanna men om du är kvar = )



Ha det bra på akuten!



Kram

2009-10-14, 10:34:51
URL: http://encephalon.blogg.se/
Tina

Oj har ju glömt gratulera dig på födelsedagen skäms men grattis i efterskott :D Hoppas att du haft en underbar födelsedag! Kram

2009-10-18, 22:26:03
URL: http://tinamedch.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0