click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Vimmel
2009-10-14, 20:02:43


Nu är man lite mer än halvvägs till helg igen! Härligt! Längtar efter sovmorgon! I morgon ska jag i alla fall inte gå upp förrän 6:00! Bättre än i dag när jag gick upp 5:00. :)

Såg på Kristianstadbladets vimmelsida i dag att Emilia och jag hade fastnat på foto när vi var på Grand i lördags! Kul! :D Elin och Frida hade kommit med på två bilder med.

Annars har det inte hänt något speciellt i dag. Varit halva dagen på IVA och halva på Dagoperation. Blev vaccinerad mot svininfluensan. Jag hade inte tänkt göra det först men ja, nu blev det så. Kanske kan vara bra. Känns en hel del i armen nu.

Får väl slötitta på Bonde Söker Fru nu så man kan hänga med när alla snackar. :P





Emilia

Hehe, fånigt att vi kom med! Jag hade ju helt glömt att kolla = )



Jag undrade också vem det var som skrivit så, hihi! Hoppas han ger sig till känna ; )



Kram

2009-10-14, 20:53:41
URL: http://encephalon.blogg.se/
Kalle

Grattis i efterskott...

Det var skrivet på de sättet som jag själv känner ibland,därför jag fastnade för din blogg..

jag håller med dej,"man vill ju göra något med livet"

O sen kan jag ju inte ljuga,du har ju vackra ögon..

O snyggt foto,partypinglor ;)

2009-10-18, 12:22:09




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0