click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Tomodachi
2009-09-22, 22:56:44


Tisdag kväll och äntligen har huvudvärken släppt lite! Det var nog för att jag hade en så trevlig kväll hos Emilia med Idol och kakor och allt. ;) Jag fattar inte hur vi alltid kan ha något att snacka om! :P Och hela helgen har jag umgåtts med Sara! Har så fina vänner!


Sara och jag i lördags




Emilia

Hehe, ja visst är vi fina ; )

2009-09-23, 12:12:54
URL: http://encephalon.blogg.se/
Elin

Vad fina ni är! :D Var det innan ni skulle ut eller? :)

2009-09-23, 21:58:08
URL: http://distinguish.blogg.se/
Annika

Hej vännen!

Nu saknar jag dig massor, hoppas vi kan klämma in en helg någon gång så du får se london!



Puss

2009-09-24, 08:31:56




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0