click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Hurt
2009-09-30, 22:13:58


what have I become
my sweetest friend
full of broken thougts
I can not repair


Det var kanske inte riktigt såhär jag hade tänkt att allt skulle bli. Singel, jobba som sekreterare om dagarna och om kvällarna för trött för att göra någonting.

Jag har velat sjunga så länge jag kan minnas. Men vad ska man göra när man inte är så bra på det? Känns så dåligt att vilja något sååå mycket som bara inte går. Det går ju inte bara att träna sig till en bra röst. Jag ville bli bra på fiol men nu har jag inte spelat på flera år. Känns hemskt när man tänker på hur mycket bättre man kunde varit nu om man inte hade slösat bort flera år på att inte spela. Saknar gymnasiet, musiklektionerna. Vill ju lära mig så mycket, både inom musik och språk. I don't know what to do!

Jag vill ju göra något med mitt liv...






Elin

Men Emma då! Det blir inte alltid som man tänkt sig men kanske det finns en anledning till allting? :) Du kan ju göra massor, gör allt som du vill göra, du har hela livet framför dig. :) KRAMIS! <3

2009-09-30, 23:38:37
URL: http://distinguish.blogg.se/
Emilia

Jag vet hur du känner! Det var inte så här jag tänkte mitt liv heller! Jag trivs på akuten men får jag inte jobba där så känns det ibland som jag inte vill göra detta längre! Skulle vilja börja plugga igen om det inte var för pengarna.. Men det är upp till oss själva att göra något!



Ses ikväll! Kram

2009-10-01, 11:38:53
URL: http://encephalon.blogg.se/
Kalle

Måste bara säga vilka otroligt vackra ögon du har...

2009-10-01, 12:15:26
Britt-Helene

Hej Emma! Gå med i en kör! Att sjunga är jättebra för själen. Glöm prestationskraven och gör det för att det är roligt bara:)

2009-10-01, 14:48:43
Daniel

Det finns en mening med allting. Du ska se att det löser sig.

2009-10-02, 18:31:31




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0