click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Just nu...
2009-09-18, 17:54:57


...är det den bästa tiden på hela veckan! Fredag kväll! Gick en sväng på stan efter jobbet; Solen skiner, folk kommer med sina påsar från Systemet och man har hela helgen framför sig. :)

I kväll kommer Sara hit. Vi ska färga hår och se på film! Mys! :) Sen i morgon blir det IKEA med Tim på dagen och utgång med Sara på kvällen! Söndag blir kanske lite mindre kul med att slänga en massa skräp och påbörja städningen av gamla lägenheten. :P Men det är ju kul att ha något att göra i alla fall! ;)

Kul med så många kommentarer i förra inlägget förresten! Tack! Det är alltid så kul att läsa! Men jag är rätt dålig på att kommentera själv. :P

Nu ska jag hinna med lite snabbstrykning innan Sara kommer. Måste stryka det jag ska ha på mig i morgon när vi ska ut! Ha en underbar kväll och helg kära läsare! :)








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0