click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



On the net again!
2009-09-10, 17:46:09


Wee, internet igen! Känns som att jag varit utan internet en evighet men egentligen är det nog bara 2 dagar. :P Provar mobilt bredband nu, först 3 men tyckte det gick långsamt så nu provar jag Tele2. Fick inte igång det först men nu verkar det funka.

Har jag något nytt att berätta då? Hmm... jag har ju jobbat på Akuten en vecka nu och det kändes rätt bra. Blir lite mer omväxling. Dessutom ska jag ju vara på IVA nu med och lära mig det. Så Akuten, IVA och Dagoperation blir det.

Just det, skulle ju lägga upp lite bilder på lägenheten med! Ska ta några foton nu, så det kommer i nästa inlägg! ;)








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0