click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Breña
2010-04-09, 07:16:30


I dag (i alla fall just nu) känner jag mig lite piggare! Har varit så trött och haft huvudvärk innan i veckan, det är ju så svårt att komma i säng om kvällarna! Men i går somnade jag strax innan 21.00. Det är ju faktiskt bättre med kvalitet än kvantitet när det gäller tiden man är vaken. Men nu är det snart helg i alla fall! :)

I natt drömde jag att jag var på konsert med A Perfect Circle. Det var utomhus och jag stod längst fram. Kommer ihåg att de spelade låten Breña. ^^

Nej, dags att bege sig. 8 timmars arbete, sen ska jag njuta av fredagskvällen! :)





Emilia

Hey you!!



Vad duktig du är och vad skönt för dig att du färgat håret... Jag tänkte börja snart, har inte orkat än!



Ha det mys i kväll!! Kram = )

2010-04-09, 21:50:46
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0