click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Chocolate brown
2010-04-09, 22:51:07


Fredag kväll! :)

Slutade jobba vid fyra i dag. Sen begav jag mig bort till Maxi för att köpa hårfärg. Emilia skulle färga sitt hår och då blev jag så sugen på att färga mitt med. :P Egentligen hade jag ju tänkte att jag skulle skaffa ljusare hår, men nu blev det chokladbrunt. (Tog nivå 2 så då kanske det inte sitter i fullt så hårt som om man tagit nivå 3 i alla fall.) Vet inte om det blev så stor skillnad jämfört med innan, men det brukar ju bli lite glansigare och finare när det är nyfärgat i alla fall. :)

Annars har jag inte hunnit med så mycket än så länge. Börjar bli trött. :/ Men tänkte nog kolla Lost eller någon japansk serie nu!





Emilia

Det blev säkert supernajs!! :D



Ok, ska du börja glo på det nu?? Så fort jag sköljt ur färgen (för nu har jag äntligen färgat det) ska jag lägga mig!



God natt!!

2010-04-09, 23:14:39
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0