click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Fever
2010-04-14, 14:14:12


I dag är jag faktiskt hemma. Tredje dagen jag känner mig febrig. Känner mig inte förkyld annars, bara febrig och lite trött. Så jag tar det lugnt i dag. Verkar vara härligt väder ute! Tror jag ska öppna dörrarna lite nu, fika och försöka plugga på japanskan! :)





Allt om sex och lite mer! Tävling pågår!

Är du intresserad över att vinna en sexleksak? Besök då min blogg!



Gillar du bla att läsa om sex? Tveka inte att kika in!

2010-04-15, 00:58:04
URL: http://leahstankar.blogg.se/
Annika

Krya på dig min vän!

2010-04-15, 09:07:41




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0