click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



One Way or Another
2010-04-11, 19:59:29


Nu får det bli ett litet inlägg om gårdagen! :)

Började dagen med en liten shoppingtur på H&M. Skulle lämna tillbaka en kjol så jag passade på att titta runt lite när jag ändå var där. Så jag lämnade kjolen och fick med mig en ny liten påse hem med bland annat en annan kjol. ;)

På kvällen kom mina underbara vänner Sara, Emilia och Marie hit! Så vi hade en minifest här med dryck, spel, dans, fotograferande och massa fjant (som ni kanske ser på bilderna)! :P Vid halv ett ungefär gick Marie hem efter tequila och en flaska vin och Sara, Emilia och jag gick bort till Class. Efter några timmars dansande kände vi oss rätt nöjda så Emilia och jag började på efterfesten här med chicken nuggets från Burger King. ;)

Tack för en rolig kväll tjejer! :)





Emilia

Hehe, det var så kul!! Vi får ta en favorit i repris snaaaart!! :D



Du tror väl inte jag åt igen när jag kom hem; jo, det gjorde jag haha!!



Kram

2010-04-11, 21:22:26
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0