click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Spring is in the air
2010-04-03, 22:25:38


Nu är jag i Sjöbo och hälsar på familjen. Tog tåget till Lund i går och blev upphämtad på centralen av Elin och hennes kompis Johanna. Sen gick vi på Nova några timmar, gjorde väl av med lite mer än tusen spänn. (I'm hopeless! :P) Hittade en fin vårjacka, en randig tröja, en japanskabok och lite annat. Blev även ett besök på McDonalds. :)



I dag var det härligt väder, förutom att det var rätt kallt och lite blåsigt. Men det känns i alla fall som att våren är på väg! Var ute med Elin och fotograferade lite. Kul nu när det börjar dyka upp lite blommor! :)

Har pysslat en del med mina foton i dag också. Tänkte framkalla några till mitt "riktiga" album så jag har valt ut och redigerat lite. Sen blev det middag med grillade kotletter, bakad potatis och bearnaisesås, gott! Efter det satte Elin och jag igång med att baka chokladkaka, så den har vi nyss fikat med. Nu blir det att slappa i soffan resten av kvällen, härligt! ^^

Glad påsk förresten! ;)





Elin

Mysigt när du är här! :) <3

2010-04-04, 14:28:03
URL: http://distinguish.blogg.se/
Emilia

Men åhh!! Underbart!! Men idag var det inge vidare väder, regn och kallt! Usch..



Kram!

2010-04-04, 18:06:40
URL: http://encephalon.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0