click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Friend of Mine
2010-08-03, 22:26:40


Kort inlägg på grund av trötthet och att det inte har hänt så jättemycket sedan sist. ;)

Men nu har jag i alla fall varit två dagar på BB. Det känns bra! Kul att ha lite mer ansvar och att ha sina arbetsuppgifter helt för sig själv. ;)

I går efter jobbet gjorde jag negerbollar, spelade fiol och gick min vanliga runda med The National i öronen. Vid 19.30 kom Emilia hit. Hon hade med sig en Merci till mig, såå gulligt! Vi fikade, snackade och hade lite nostalgikväll med 90-talsmusik. :P Riktigt kul! :D

Nu blir det att sova för min del. God natt på er! :)









Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0