click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Annandagsshopping
2010-12-26, 22:43:17


Då var man hemma igen efter att ha spenderat rätt många dagar hos familjen! Det har varit kul och mysigt, men skönt att vara hemma nu med. ^^

I dag åkte hela familjen hit till Kristianstad. Vi gick på stan i några timmar och fick med oss ganska många påsar hem! Har letat efter mysiga vinterskor länge, och i dag hittade jag ett par som jag gillade! De ser kanske inte så jättefina ut på bilden, men jag tyckte att de var fina och mysiga på. Som vanligt plockade jag på mig några plagg från H&M också!

Var även på Åhléns och köpte jättefina burkar, älskar dem! Köpte kaffeburken och pastaburken i dag samt salt- och pepparkar som var i samma stil. De kostar mellan 95 och 145 kronor, men gillar dem jättemycket. Måste köpa teburken och diskmedelspumpen också! ;)

Sen blev det lite fika här med kaffe (invigde min nya kaffebryggare!) och äppelsockerkaka innan familjen begav sig hemåt igen. Riktigt trevlig dag! :)










Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0