click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Call Me On Your Way Back Home
2010-12-05, 19:48:16


Söndag kväll igen. Andra advent dessutom.

I går eftermiddag kom Elin hit. Vi började med att gå en sväng på stan för att leta julklappar. Det blev dock att vi fastnade lite på H&M och handlade massa kläder till oss själva i stället. ;) Jag hittade två tröjor, lite större mysiga. ^^ Och så fick jag tag på en kappa med dragkedja också.

I dag fortsatte julklappsjakten och vi fick faktiskt tag på en del, så det känns skönt. Vi hittade även vars ett par finskor. Jag köpte hörlurar till iPoden också. Köpte ett par i somras men det blev kontaktfel i dem, så nu var det lite akut med nya! Har fått använda Apples lurar den senaste veckan, men nej, vilket dåligt ljud! Så det blev ett par Sennheiser i dag, det ska väl vara ett bra märke. De var lite dyrare men det kan det väl vara värt när man lyssnar varje dag!

Nu väntar två veckors arbete till, sen en veckas semester. Men jag har faktiskt ingen söndagsångest i dag. Nästan så att det känns skönt att gå och jobba i morgon. Jag är faktiskt gladare mitt i veckan än på helgen. Jag hatar att gå upp tidigt, men det är kul att träffa Marie och de andra på jobbet, tänka på något annat och så. :)

Alltså söndag kväll i soffan utan ångest med Ryan Adams i högtalarna och 2 300 kronor mindre på kontot. :P






Tim

Inga danskor då? ^^ Schysta lurar! Provat dem? Fint med vitt!

2010-12-05, 22:48:17




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0